28 února

Zákaznický displej přináší výhody nakupujícímu i prodávajícímu

Zákaznický displej je přídavné zařízení napojené na pokladnu sloužící k zobrazení informací o prodeji kupujícímu. Displej je otočen směrem k zákazníkovi a průběžně zobrazuje ceny markovaných položek a celkovou cenu nákupu.

Každý zákazník chce mít při nákupu přehled, jaké ceny mu jsou na pokladně markovány. Zákaznický displej mu umožňuje pohodlnou kontrolu, aniž by se musel přes pult dívat pokladní pod ruce.
Prodávající nemá žádnou zákonnou povinnost mít zákaznický displej, ale je v jeho vlastním zájmu umožnit kupujícímu průběžnou kontrolu účtovaných cen a tím zajistit snadnější nápravu v případě chybného účtování.
Při výběru zákaznického displeje je důležité dát pozor na správnou volbu rozhraní. Displej musí mít stejné rozhraní jako pokladna, aby bylo možné jej připojit. Displeje mají buď rozhraní RS-232 nebo USB.
Dalšími kritériem při výběru displeje je počet zobrazovaných řádků, velikost číslic, intenzita podsvícení, velikost samotného displeje a celková stabilita. Výhodou je určitě možnost nastavení výšky a natočení displeje.
Při výběru vhodného zákaznického displeje je dobré se poradit. Pokud nám představíte své požadavky, pomůžeme vám s výběrem vhodného displeje i s jeho zapojením.


Podobné články