Podpora

Zde najdete potřebné informace o pokladní aplikaci miniPOS, odpovědi na časté otázky, seznam doporučeného pokladního hardware a uživatelský manuál.

Instalační manuál Nexgo + miniPOS

Platební terminál Nexgo spolu s mobilní aplikací miniPOS tvoří kompletní pokladní systém pro elektronickou evidenci tržeb s možností akceptace platebních karet. Pokladní doklady se přenáší na portál app.minipos.cz. Stáhněte si manuál pro rychlou instalaci.

Manuál k terminálu Nexgo + miniPOS

Platební terminál Nexgo spolu s mobilní aplikací miniPOS tvoří kompletní pokladní systém pro elektronickou evidenci tržeb s možností akceptace platebních karet. Pokladní doklady se přenáší na portál app.minipos.cz. Stáhněte si manuál k aplikaci miniPOS na terminálu Nexgo.

Manuál k aplikaci miniPOS

miniPOS je pokladní aplikace pro mobily, tablety a pokladny se systémem Android. V aplikaci miniPOS prodáváte zboží a služby. Veškeré pokladní doklady se přenáší ihned na portál app.minipos.cz. Stáhněte si aktuální manuál k aplikaci miniPOS.

Manuál k portálu miniPOS

app.minipos.cz je provozní portál pro pokladnu miniPOS. Zde spravujete svou provozovnu, nastavujete zboží a ceny, tisknete přehledy a exportujete data k dalšímu zpracování. Stáhněte si aktuální manuál k portálu.

Instalujte si aplikaci miniPOS z Google Play

Časté dotazy

Jak se přihlásím do svého účtu?

Přihlašovací údaje do mobilní pokladny a do webového portálu jsou stejné. Hlásíte se svým e-mailem a heslem. Pokud jste heslo zapomněli, můžete jej obnovit na přihlašovací obrazovce mobilní aplikace i na webovém portálu. Klikněte na text Zapomněli jste heslo nebo Zapomenuté přihlašovací údaje. Webová adresa portálu je app.minipos.cz

Jak nahraju EET certifikát?

EET certifikát si stáhněte z portálu finanční správy jako soubor ve formátu *.p12. Přihlašte se na webový portál app.minipos.cz

Je možné naimportovat položky do ceníku zboží?

Pokladní systém miniPOS umožňuje import položek do ceníku zboží na webovém portálu app.minipos.cz a to buď z CSV souboru a nebo z Excelu.

Jak zadám do pokladny vrácené zboží?

Když zákazník vrací zboží, zadejte jej do pokladny stejně jako prodej, jen se záporným počtem kusů. Účtenka se odešle na EET a Vaše evidovaná tržba bude snížena. V nastavení pokladny je třeba mít povoleno záporné množství na účtence. Nastavení – Pokladny – Povolit záporné množství položek.

Jak vytisknu na pokladně měsíční uzávěrku?

Měsíční přehled tržeb v aplikaci miniPOS vytisknete z přehledu dokladů. Zobrazte Doklady a pomocí filtru vpravo na horní liště vyberte požadované období Od – Do, například od 1.1. do 31.1. Vyfiltrují se doklady za toto období. Přehled zobrazíte kliknutím na záložku Souhrn a nebo tažením vlevo. Přehled je možné vytisknout. Tlačítko Tisk je dole na konci přehledu.

Jak připojím tiskárnu?

Tiskárnu v aplikaci miniPOS nastavíte v menu Nastavení – Účtenky a tisk. Zde je třeba mít zatrženo globální nastavení Povolit tisk. Ve spodní části obrazovky jsou vidět připojené tiskárny. Novou tiskárnu přidáte tlačítkem Plus. Vyberte rozhraní, hardwarovou adresu správný model tiskárny. Uložte novou tiskárnu tlačítkem Uložit.

Tiskárna netiskne

Zkontrolujte zda je tiskárna správně připojena a zapnuta. Případně ukončete aplikaci miniPOS a vypněte tiskárnu. Po chvíli zapněte tiskárnu, vyčkejte až tiskárna naběhne a poté spusťte aplikaci miniPOS. Jděte do menu Nastavení – Účtenky a tisk a klikněte na název své tiskárny. Otevře se Vám její nastavení. Zde stiskněte tlačítko Připojit.

Dodáváte SIM karty pro mobilní data?

Ano, máme v nabídce SIM kartu od společnosti GoMobil na mobilní internet. Kartu prodáváme za 99 Kč. Je přednabita na 100MB a je možné ji bez dalšího ujednání testovat po dobu 30 dnů. Během té doby Vás bude kontaktovat operátor a nabídne Vám uzavření smlouvy. Můžete si zvolit tarif 300 MB za 65 Kč měsíčně a nebo 600 MB za 150 Kč měsíčně.

Tiskne pokladna miniPOS na účtenky i vteřiny?

Ano, pokladna miniPOS tiskne na účtenku celý datum a čas vystavení dokladu s přesností na vteřiny.

Má účtenka zaslaná e-mailem stejnou platnost jako vytištěná účtenka?

Zákon o EET neupravuje formát ani způsob předání účtenky zákazníkovi. Neřeší, zda účtenku vytisknete nebo ji předáte kupujícímu jiným způsobem. Účtenka zaslaná emailem je dle zákona platná. Pozor však na situaci, kdy zákazník požaduje vytištěnou účtenku. V takovém případě musíte účtenku vystavit. Účtenku je možné vypsat i ručně na papír.

Je povinnost mít zákaznický displej?

Dle § 12 zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, je prodávající povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Zákaznický displej byste měli použít v případě, že prodávané zboží není označeno cenou a u pokladního místa není viditelně umístěn ceník.

Jak aktualizovat terminál V1

Pokud máte starší verzi systému a je k dispozici aktualizace, postupujte následovně:
1) Zapněte WiFi
2) Stiskněte zelenou ikonu „System Update“ – nová verze se automaticky začne načítat (ukazuje kolik % je staženo)
3) Až se na displeji zobrazí v zeleném kruhu „Download is completed click to restart“, klikněte na to – terminál se zrestartuje. Může to trvat delší dobu, třeba i 10 min. Hotovo :)

Nenašli jste odpověď ?

Napište nám co hledáte a my se vám ozveme.