V médiích se stále objevují zprávy, kolik pokut kontroloři EET za poslední dobu rozdali, případně kde byla provozovna dokonce uzavřena z důvodů neplnění elektronické evidence tržeb.

Velké obavy mají zejména drobní podnikatelé v malých provozovnách, jako jsou například trafiky.

Zde mnozí zákazníci koupí drobnost (např. noviny), položí na pult příslušný obnos, vezmou zboží a bez účtenky odchází. Chybou je, pokud obchodník nejprve uloží peníze a teprve po té chce tisknout účtenku. Správný postup by měl být takový, že obchodník předá zboží, následně vytiskne účtenku s veškerými náležitostmi elektronické evidence tržeb a až nakonec převezme peníze.

I drobní podnikatelé tak potřebují pokladny, které pracují spolehlivě a umožňují rychlé odbavení zákazníka. Každý úkon na pokladně na víc je zdržením a navyšováním pracnosti.

Pokud obchodníci uvažují o výměně pokladního systému na elektronickou evidenci tržeb, měli by se poradit přímo s dodavateli či tvůrci pokladních systémů. Pro drobné podnikatele je velice vhodný pokladní systém miniPOS. Nízké pořizovací náklady, jednoduché nastavení i provoz a perfektně fungující servis od tvůrců programu jsou zárukou klidu pro drobné podnikatele.

Komentáře jsou vypnuté.