V tisku se neustále objevují výsledky různých průzkumů týkajících se první vlny elektronické evidence tržeb.

Přestože průzkumy připravenosti provozovatelů stravovacích a ubytovacích zařízení provádí různé agentury a instituce, v jednom se shodují. Na elektronickou evidenci tržeb doposud není připravena více než polovina podnikatelů, kterých se elektronická evidence tržeb od 1. prosince 2016 bude týkat.

Zejména provozovatelé malých hospod, barů, kaváren a podobných menších stravovacích zařízení stále své řešení EET odkládají.

Opravdu už není na co čekat. Už je nejvyšší čas vyžádat si autentizační údaje u Finanční správy. Tyto autentizační údaje jsou nutné k registraci všech provozoven. Registrace se provádí přes portál www.daneelektronicky.cz . Pro každou provozovnu bude následně vygenerován certifikát.

Pokud se podnikatel zaregistruje na www.ipokladna.cz, ihned se mu vytvoří šablona stvrzenky.

Ke splnění povinnosti elektronické evidence tržeb není potřeba žádné složité a nákladné zařízení. Řešením je chytrá pokladna miniPOS. Na webových stránkách miniPOS najdete nabídku nejjednodušších zařízení pro malé provozy i zařízení splňující nejnáročnější požadavky velkých hotelů a restaurací.

Komentáře jsou vypnuté.