27 července

Jak vybrat tiskárnu k pokladně?

Při nákupu zboží a služeb je prodávající povinen kupujícímu vystavit účtenku. Je proto pochopitelné, že k pokladně bez zabudované tiskárny prodávající potřebuje tiskárnu externí. 

Při výběru vhodné tiskárny je důležité si uvědomit, jak bude tiskárna k pokladně připojena, kolik účtenek bude potřeba tisknout a zda bude nutné tiskárnu přenášet.

Tiskárny je možné připojit k pokladně různými způsoby. Většina pokladen má rozhraní USB. V provoze s větším množstvím pokladen je vhodné používat připojení tiskáren přes WiFi nebo LAN. Připojení přes Bluetooth je nejčastěji využíváno u pokladen postavených na tabletu.

mobilni-tiskarna

Důležité je si uvědomit, kolik účtenek bude potřeba tisknout. Pro větší množství účtenek je dobré vybírat tiskárnu rychlou a z ekonomických důvodů je výhodnější tiskárna na velké papírové kotoučky. 

Jestliže bude tiskárnu potřeba přenášet, je vhodnější tiskárna lehká a malá. U tiskáren, které budou používány v terénu bez možnosti připojení k el. síti, je důležitým kritériem výdrž baterie. 

Tiskárna účtenek by měla spolehlivě sloužit delší dobu, proto výběr ideální tiskárny by měl být zodpovědný a neměl by se řídit pouze cenou. Určitě se vyplatí, poradit s našimi odborníky. V naší nabídce máme spolehlivé tiskárny různých parametrů a jsme schopni uspokojit každého zákazníka.


Podobné články