Mezi základní kritéria při výběru zařízení na elektronickou evidenci tržeb určitě patří skutečnost, kolik položek podnikatel potřebuje účtovat a jaké další služby od registrační pokladny očekává.

Pokud podnikatel využije pokladnu na několik účtenek týdně, určitě si nemusí pořizovat složitou a finančně nákladnou registrační pokladnu. Leckdy si vystačí se zařízením, které již má k dispozici. Ať už se jedná o chytrý telefon, tablet nebo počítač. V tomto případě postačí zakoupit příslušné software a případně jednoduchou tiskárnu.

V případě potřeby vydávání desítek až stovek účtenek denně chytrý telefon nebo tablet nestačí. Tato elektronika není přizpůsobena tak velké zátěži. K dispozici jsou na trhu zařízení jak stabilní tak přenosná včetně zabudované tiskárny. Na výběr jsou varianty s cloudovými službami i bez.

Pro podniky s velkým množstvím účtenek se určitě vyplatí robustní dotykové pokladny s kvalitní tiskárnou. Pokladní software navíc nabízí další služby, jako je přehled o prodeji, skladová evidence a řada dalších možností.

Při výběru vhodného zařízení pro konkrétní podnikání se určitě vyplatí poradit s odborníky. Pracovníci společnosti QUITEC, která nabízí pokladní systémy miniPOS, s výběrem vhodného zařízení poradí.

Komentáře jsou vypnuté.