6 prosince

Jak postupovat, když mi přestala fungovat EET pokladna

Pokladnu potřebujete každý den, a když se porouchá, může to být velký problém. Jestliže máte pokladnu zakoupenou od nás včetně pokladního systému miniPOS, váš problém je téměř vyřešen. V případě poruchy nás kontaktujte a obratem vám zašleme zdarma pokladnu náhradní.

V každém případě, když zjistíte problém s pokladnou, zkontrolujte všechna zapojení a proveďte restart. Pokud problém přetrvává, volejte naši technickou podporu. Často se stává, že problém se podaří vyřešit po kontaktu s naším technikem.

Jestliže potíže přetrvávají a vaše zařízení je ještě v záruční době, bude váš problém řešen v rámci reklamace. Reklamaci standardně řešíme během několika dnů a po tuto dobu vám můžeme zapůjčit pokladnu náhradní, tak aby vaše podnikání nebylo ohroženo.  

Pokud se na vaše zařízení již nevztahuje záruční doba, můžete se na nás samozřejmě obrátit s žádostí o opravu, případně vám můžeme nabídnout nové zařízení, které bude maximálně pokrývat požadavky vašeho podnikání.

V naší nabídce máme kvalitní ověřené produkty, z nichž mnohé nabízíme standardně se záruční dobou tři roky.

Je samozřejmé, že na dobu, kdy bude vaše pokladní zařízení mimo provoz, obdržíte od nás  potvrzení, kterým se můžete vykázat Finanční správě.


Podobné články