Ceník

Aplikaci miniPOS si můžete nainstalovat na svůj vlastní mobilní telefon či tablet se systémem Android a nebo si vybrat pokladní sestavu od nás.

Servisní programy

Aplikaci miniPOS poskytujeme jako službu. Prvních 30 dnů ji provozujete zcela zdarma. Pokud se rozhodnete dále pokračovat, předplatíte si jeden ze servisních programů. Žádné závazky a smlouvy. Kdykoliv můžete z programu vystoupit bez udání důvodu.

250 Kč/měsíc
Tarif Základ
  • Evidence EET
  • Rychlý prodej - kalkulačka
  • Položkový prodej z ceníku
  • Automatické zálohování dat
  • Vzdálený přístup přes web
  • Aktualizace software
  • Telefonická a emailová podpora
Zjistit víc
350 Kč/měsíc
Tarif Standard
  • Tarif Základ plus:
  • Platby cizí měnou
  • Účtování na směny
  • Prodej pomocí čárových kódů
  • Připojení zákaznického displeje
  • Zákaznické účty, stoly, pokoje
  • Tisk objednávek do kuchyně
Zjistit víc
450 Kč/měsíc
Tarif Komplet
  • Tarif Standard plus:
  • Skladové hospodářství
  • Inventury a uzávěrky skladu
  • Více pokladen na provozovně
  • Připojení bankovního terminálu
  • Servis následující pracovní den
  • Prioritní VIP podpora
Zjistit víc

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21% a platí při objednání tarifu na 12 měsíců.
V případě objednání tarifu na kratší dobu je cena tarifu o 40 Kč vyšší.

Co umí pokladna miniPOS?
miniPOS na videu

Vybrané pokladní sestavy

Připravili jsme pro vás spolehlivé pokladny za skvělé ceny. Doporučujeme tyto EET pokladny.

Nabídka je určena pro podnikatele. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21%
Úplnou nabídku pokladen najdete zde.

Nevíte si rady?
Průvodce výběrem

Časté dotazy

Jak funguje miniPOS?

Na webu si nastavíte svou provozovnu a naplníte ceník zbožím a službami. Prodáváte pak na svém mobilním telefonu, tabletu či Android pokladně. Elektronická evidence tržeb probíhá automaticky. Z webu tisknete reporty a exportujete do účetnictví.

Nebude obsluha složitá?

Nebojte se, instalace a obsluha pokladny miniPOS je snadná. Pokladna miniPOS je geniálně jednoduchá. Nainstalujete ji pouhým stažením z Obchodu Play. Pak už vás povede průvodce nastavením a hned můžete prodávat.

Co když se pokladna rozbije?

Pokladní transakce se odesílají na bezpečné místo. Jsou zde uloženy a chráněny heslem. Svá data vidíte odkudkoli a dokonce přes web můžete i prodávat! Až budete mít pokladnu opravenou, připojíte ji k provozovně a data se opět nahrají.

Co následuje po objednání?

Potvrdíme Vám přijetí objednávky a termín dodání zboží. Spojíme se s Vámi a domluvíme se na instalaci a zaškolení. Vybranou pokladní sestavu vám zašleme kurýrní službou ihned po obdržení platby nebo na dobírku. Fakturu Vám zašleme elektronicky ihned po obdržení Vaší platby.

Pomůžete mi s instalací?

Ano pomůžeme. Instalaci pokladny je možné objednat jako doplňkovou službu při objednávce. Vaši pokladnu připravíme k provozu. Vy ji pak můžete už jen zapnout a začít používat. Nainstalovat aplikaci je ale snadné a zvládnete to i sami.

Potřebujete pomoct?

Zanechte nám svůj kontakt a my se vám ozveme.